مظلومی: هر دو گل نفت مشكوك بود
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از شكست 2 بر صفر استقلال مقابل نفت آبادان عنوان كرد: خوشحالم كه نفت آبادان به پیروزی رسید اما طبیعی است كه از باخت استقلال ناراحت شوم. به تیم نفت آبادان بابت این پیروزی تبریك می‌گویم، آنها بازی خوبی انجام دادند.
وی افزود: نیمه اول برخلاف جریان بازی گل خوردیم. از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نكردیم. این بازی می‌توانست نتیجه دیگری داشته باشد، به هرحال مسابقه پرفشار و حساسی بود.

سرمربی استقلال تاكید كرد: نیمه دوم تغییر سیستم دادیم اما متاسفانه وظایفی كه به بعضی از بازیكنان داده بودم اجرا نشد. 10 دقیقه پایانی نیز فرهاد مجیدی دچار مصدومیت شد اما چون 3 تعویضم را انجام داده بودم نتوانستم او را بیرون بكشم و عملا در آن دقایق استقلال 10 نفره بازی می‌كرد.
مظلومی با بیان اینكه نفت بازی قابل قبولی انجام داد و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده كرد، درباره قضاوت محسن قهرمانی گفت: من عادت ندارم درباره داوری صحبت كنم اما دو گلی كه نفت به ثمر رساند به لحاظ داوری مشكوك بود. بعد از فشارهای زیادی كه روی تیم ما به وجود آمد امروز متاسفانه این فشارها مشخص شد. به غیر از این دو گل قهرمانی قضاوت خوبی داشت. در مورد این دو گل هم كارشناسان داوری بهتر است نظر بدهند.

مظلومی درباره تیم نفت آبادان تصریح كرد: این تیم نشان داده كادر فنی خوبی دارد و روی آن كار شده است. من در آبادان مربیگری كرده‌ام و می‌دانم كه فشار تماشاگران و حمایت آن‌ها می‌تواند به سود این تیم باشد. دیدید كه اینجا غریب بودیم و تماشاگر آبادانی در ورزشگاه بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال كه چرا كنار خط حاضر نشد، گفت: به احترام هواداران تیم نفت كنار خط نیامدم.

مظلومی درباره آسیب‌دیدگی مجتبی جباری عنوان كرد: یكی از ضربه‌هایی كه خوردیم آسیب‌دیدگی بی‌موقع جباری بود. آسیب‌دیدگی او همه برنامه‌های تاكتیكی ما را بهم زد و من مجبور شدم ایمان مبعلی را درحالی كه گرم نكرده بود به زمین بفرستم. جباری دچار كشیدگی شد و فرهاد مجیدی هم به همین مشكل دچار شده است و باید دید این دو به بازی آینده می‌رسند یا خیر.
سرمربی استقلال اضافه كرد: به هرحال فوتبال برد و باخت دارد و نمی‌شود در همه بازی‌‌ها برای نباختن به میدان رفت. حریف هم تلاش كرد. به هرحال بازیكنان ایرانی حرفه‌ای هستند و باید درك كنند كه اگر رد چند مسابقه پیروز شدند نباید در باد این پیروزی‌ها بخوابند.

وی درباره بهبودی امیدرضا روانخواه گفت: او هنوز بازیكن 90 دقیقه‌ای نیست. نبود آرش برهانی در خط حمله همه ما را دچار مشكل كرده و امیدوارم كه روانخواه بازیكن 90 دقیقه‌ای شود.
مظلومی درباره اینكه آیا استقلال می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را كسب كند، گفت: ما از ابتدا هم هدفمان این بود كه جزء تیم‌هایی باشیم كه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را كسب كنیم. هنوز چیزی را از دست ندادیم. بازی‌های سخت خود را در دور رفت گذراندیم و در دور بازگشت بازی‌های بهتری را در خانه داریم. مطمئن باشید سهمیه آسیا را كسب می‌كنیم و برای قهرمانی هم تلاش خواهیم كرد.
در پایان كنفرانس خبرنگاران آبادانی به دلیل احترام گذاشتن پرویز مظلومی به هواداران نفت برای وی دست زدند.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 739
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: